Thursday, August 26, 2010

Creatieve projectjes

Enkele activiteiten die me - naast werk zoeken en interviews doen en Portugees studeren - (hebben) bezig(ge)houden:

Van de hoofddoek op de eerste foto (met rode pijl - zie ook deze post) maakte ik een rokje. Zelf stof geknipt en ineengestikt. Mijn eerste zelfgemaakte kledingstuk, en ik ben er best tevreden over!

De afwerking: bovenrand (dankzij mama's magic instrijkbare versteviging), rits en pitsertje.

Mijn petekindje Bram werd twee jaar. Reden om te feesten dus. Proficiat kleine man!


En natuurlijk geen feest zonder cadeautjes:

Ik beschilderde deze t-shirt (de brandweerauto streek ik er nadien op).

En ik haakte deze octosixtopus. Ik zat er een beetje mee in dat het beest maar zes poten had, tot Lore ook even natelde: 1,2,3,4,5,8! Ah, dus tóch een octopus ;)

Een project in wording. Waar deze man 2:30 nodig heeft, duurt dit Lied Zonder Woorden (Mendelssohn, Op. 53 nr. 3) bij mij nog wel een 5 minuten. Niet dat 2:30 °ooit° haalbaar lijkt, maar misschien kan ik wel onder de 4 minuten geraken?

1 comment:

  1. Amai zeg.... bezige bij....ALTIJD geweest maar toch: we bewonderen dat heerlijke oneindige creatieve!!!

    En alhoewel die kleine opdonder-Bram de kunstwerk-cadeautjes niet helemaal naar waarde wist te schatten (de arme octopus moest reeds uit het zakje van de trampoline en vanonder de zetel gered worden), WIJ doen dat echt wel!!!

    1000 keer bedankt voor zulke schattige cadeautjes die elke keer weer een "ooooooh wat snoezig"-uitroep in ons hoofd doen opborrelen...

    *Dikke kus!!!!*

    ReplyDelete