Tuesday, August 16, 2011

Jackpot



Mis je je familie en vrienden niet? Op geregelde tijdstippen duikt die vraag op. Natuuuuuurlijk mis ik jullie... En zeker als ik er op verjaardags- of andere feestjes niet bij kan zijn, als het hier koud is, als er een bekend liedje klinkt, als ik Evie's schilderij bekijk, als de bewakers het over de senhora grande  hebben (ze zijn zo opgewonden sinds ze weten dat mama en papa op bezoek komen - alles moet tiptop in orde zijn), als ik hortensia's zie, en zéker als ik een BERG post ontvang.

De oudste brief dateert van 23 april, terwijl er ook 2 brieven van 20 juli bijzaten. Toegegeven, blijkbaar lag er al een tijdje post in het postvak, maar had niemand die eruitgehaald. Maar dan is het natuurlijk extra leuk om zoveel brieven ineens te krijgen. Dankjewel mamie en papie, tante Geert en familie Lenaerts, de Keunenbende en Sta Paraat! Ik denk aan jullie... [En ook dankjewel Ian Williamson voor de boekentip!]

Eén suggestie die ik alvast van harte toejuich: Volgend jaar omadag in Afrika!

No comments:

Post a Comment