Sunday, March 4, 2012

Dingen die me doen lachen

  • Een warme douche nemen zonder het warme water op te moeten zetten (het is momenteel in de 30° en de waterbuizen moeten hier niet op antivries-diepte liggen)
  • Mijn nieuwe capulana
  • Mijn eerste naaiproject op mijn nieuwe naaimachine (met dank aan Theres en Malou)
  • Achterstevoren foto's trekken om te checken of er niet te veel zwarte verf op mijn nek/rug hangt
  • Geitjes die "upper class" rijden
  • Toiletten die enkel voor de "kleine behoefte" (necessidade menor) bestemd zijn
  • Klaus die zijn hik probeert te overwinnen
  • Neongroene cakejes voor het ontbijt
  • Gaan bowlen met mensen die dat voor de eerste keer doen 
  • Collega's met rare brilletjes (voor de "6D" voorstelling)
  • Afgewerkte voorstellen inleveren - zelfs al is het in de plensende regen
  • Prachtige kasteeltekeningen
  • En nog zoveel meer...

5 comments:

  1. Oh,

    Wat een heerlijke update!!!!
    Ik werd er ook hélemaal vrolijk van.....
    Al zat ik even vreemd te kijken naar die laatste foto..... gij zijt wel een snelleke zenne!!!! ;) ;) ;)

    Dikke kus en we tellen de daagjes af!!!!
    Bram is overigens vastbesloten achteraf weer mee met jou naar Mozambique te reizen..... bedenk vooral DAAR al een gepaste oplossing voor (of niet natuurlijk, als je denkt dat triple-P-toestanden niet nodig zijn tot in Mozambique) ;) ;) ;)

    ReplyDelete
  2. I'm really liking kids riding first class and that you have a sewing machine!!!! I want one - pinerest kind of mandates that I have one :D

    ReplyDelete
  3. Geweldig! Vooral die loper én je nieuwe kapulana, wow, die is mooi!! Dankzij jou nu trouwens ook lekker aan het pinteresten :) kan ik mezelf mooi mee afleiden nu mijn pols in het gips zit (van de fiets gevallen, domme pech). Bijna even naar Belgie-thuis, toch? Leuk!!

    xxx

    ReplyDelete
  4. Ik hield al even mijn hart vast (gisteren indachtig...)
    Mama

    ReplyDelete
  5. Lachen is gezond,Els,je bent goed bezig en doe zo verder,wij lachen gaarne mee,
    dikke kus vanuit grimbergen

    ReplyDelete