Sunday, September 24, 2017

Eindhoven - Nerja

April 2017

Onze papa gaat op pensioen, en dat hebben we geweten! Met het hele gezin (met 11 + Nora-in-de-buik (die we dan nog kennen als Borisje)) gaan we voor een week naar Spanje. Net als de vorige keer zitten we opnieuw in het zuiden van Spanje, in Nerja deze keer. Het wordt een prachtige vakantie, dankjewel mama en papa!

Ik kom met de trein naar Eindhoven (blijf de nacht ervoor bij Alexandra slapen: dat was gezellig!) en laad ter plekke mijn bagage over op de gedeelde bagage. Alles past; we hebben zelfs nog plaats over...

Vanuit het grijze Eindhoven...

... via bergachtig Spanje (?)

Tot in de luchthaven van Malaga. Daar hebben we auto's gehuurd, maar net als vorige keer is er een rij wachtenden voor ons

Dit keer is er echter ook een tekort aan auto's en dus chaos aan de auto-ophaalstand. Toon, papa en Kristof doen het werk, wij genieten al wat van het zonnetje

Aankomst aan de villa

(Zijn we wel op de juiste plaats? Toch wel, de landlady komt 5 minuutjes later ook aan om de deur open te doen voor ons)

Eten klaarmaken en in Toon zijn geval nieuwe kleren proberen

Lekker aperitieven


Ook voor animatie wordt gezorgd

Samen avondeten

PS. @Leen @Koen en Karen: Ben ik echt de eerste die hierover blogt?

1 comment:

  1. Jep-jep... langzaam maar zeker....
    JIJ wint.
    Ik vrees zelfs dat Karen, Koen en ik het bloggen even voor bekeken hebben gehouden.
    Al mis ik het wel.
    Hard gelachen met de foto's die ik weliswaar ooit al eens zag, maar alweer naar mijn achterhoofd had laten wegzinken...die foto met Toon en een gierende Lore is werkelijk eentje om in te kaderen....

    ReplyDelete