Sunday, January 13, 2008

Drukke tijden...

Ineens lijkt er voor alles te weinig tijd...

Hoewel we ons wel realiseerden dat het niet bepaald het ideale, rustige moment was, besloten mama en ik om toch nog een voordrachtje/nieuwjaarsreceptie te houden. Het was misschien wel een klein beetje een overdaad aan piano, maar ik heb er alvast erg van genoten!


En dan was het ineens al een weekje later: tijd voor een afscheidsfeestje!

Voor sommigen was het al wat langer geleden...

Voor anderen nog niet zo lang. Maar alleszins: superleuk dat jullie met zovelen gekomen zijn! De avond had voor mij nog wel hééééééél wat langer mogen duren, ik wilde bij iedereen wel langer bijpraten en afscheid nemen en gewoon wat lol maken...

Bedankt voor al de cadeautjes en al het geld... Dat had écht écht niet gemoeten, jullie allemaal gewoon nog eens zien voordat ik vertrok, was ook al ruim voldoende geweest. Maar ik zal mijn oogjes goed de kost geven in Oeganda, en zorgen dat het geld daar goed besteed wordt!

De kalender heeft ook veel succes gehad, echt een leuk idee. Moesten jullie nog meer activiteiten hebben, laat maar weten, zo blijf ik in Oeganda zeker op de hoogte :)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar al die geheimzinnige videoboodschappen, wat dat én wat Ruth haar cadeautje betreft (pas openen in het vliegtuig) kan de tijd niet snel genoeg gaan ;)

Merci nog eens allemaal thuis voor de hele organisatie: niet alleen als kinderanimator maar ook als chauffeur, decorateur, fotograaf, dj, poetsvrouw (kleine Lore dan toch ;) bank, en weet ik veel wat nog allemaal: jullie waren subliem! En ook papie als aanstichter van het hele gebeuren niet te vergeten natuurlijk...

Veel mensen hebben me gevraagd ivm BTC (mijn werkgever) en het VDOSprogramma. De website van BTC kan je rechts bij "andere interessante links" vinden, evenals een link naar het Kampala Integrated Environmental Management Project (het project waar ik in zal meewerken in Oeganda). Een kort artikeltje over het VDOSprogramma kan je hier vinden.

Minder goed nieuws ondertussen langs de Keunen-kant, nu Walter overleden is. Tante Lieve, ik wens je heel veel sterkte, en je weet: als je eens je zinnen wil verzetten in een heel andere context: altijd welkom in Kampala!!!

Vandaag kwam mijn peter nog even langs, dus hebben we gezellig samen taart gegeten. Hmmm, die knobbeltjestaart, maar vooral die lekkere speculazen van mamie (en ook wel die van onze papa natuurlijk), die ga ik missen!

Nog een kleine dienstmededeling: sjaal zoekt eigenaar... Hij is blijven liggen op mijn feestje, en we weten niet van wie hij is. Bij deze dus: als hij van jou is, laat het ons weten.

En nu maar snel alles klaarleggen-naar de dokter-laptop in orde brengen-naar de kine-belangrijke documenten inscannen-naar de bank-oma bezoeken-verzekering inpakken-wat knutselen-kamer opruimen-gsm navragen-naar de bib-inpakken-... En dan maar hopen dat ik niets vergeten ben ;)

5 comments:

  1. Hoi Els,

    Eventjes héél kort want veel tijd zal je wel niet hebben om te lezen... we wensen je een afscheid dat je niet al te zwaar valt en een héle vlotte reis!!!

    Tot gauw, groetjes, Ann en Yves

    ReplyDelete
  2. mh... 16 januari, elf uur 's avonds.... volgens mij ben je al geland in Kampala.
    Zou je al lekker warm onder de wol liggen? of misschien wel zomerzwoel genietend van een drankje kijkend naar de sterren??
    ik kan in ieder geval niet wachten je verhalen te horen (of te lezen ;-)!
    maak het goed daar en tot blogs,
    ruthie

    ReplyDelete
  3. Dag Els!

    Ik lees hier net de reactie van Ruth en dacht eigenlijk hetzelfde... waarschijnlijk net geland in Kampala. En welke indruk laat dat achter op Els?
    Amuseer u en geniet er zeker van!

    Katleen

    ReplyDelete
  4. al aangekomen in Kampala dus, en zeker al goed ontvangen door het ganse BTC team. Ik ben jaloers, moet zelf nog even in België vertoeven om te genezen, Nele en Pieter zijn al terug in Bundibugyo. We zien elkaar zeker als ik binnen anderhalve week terug keer, kan ik je es rondleiden in Kampala ;) Geniet van je eerste ervaringen, je eerste indrukken, je eerste babbels, enz... C ya!!
    Trouwens Nele's nummer is 0774 53 67 15 (dat van mij 14, en van Pieter 16 op het einde) mocht je al een simkaart hebben aangeschaft!
    Veeeele groeten!!!

    ReplyDelete
  5. Dag Els,

    Zit net even te googelen kom ik jou tegen. Ik woon ook op Makindye hill. Helemaal bovenaan bij die rood-witte mast. Jou plekje kan ik zo niet plaatsen.
    Ik vlieg bij Kampala Aeroclub. Zie ook vliegeninuganda.blogspot.com
    Misschien kunnen we eens afspreken?

    Groeten,

    Hans

    ReplyDelete