Tuesday, April 22, 2008

Altijd leuk

...Om nieuws te krijgen van het thuisfront. Regelmatige skype-foontjes gebeuren op dinsdagnamiddag tussen 17-19u (16-18u Belgische zomertijd). Mijn skypenaam: elskeu oftewel Els in Oeganda.
Ik moet wel toegeven, en onze mama zal dat zéker beamen :p dat het niet zo gemakkelijk is om verschillende dingen tegelijk te doen: MSNen met 6 mensen en tegelijkertijd een conference call voeren met z'n vieren... Waar ik nog tijd vond om ook de krant te lezen, dat weet ik niet meer ;) Bij deze dus mijn excuses als ik je niet dadelijk antwoord/geantwoord heb...

2 comments:

  1. Hoi Els !

    Even een vraagje: heeft de postbode zijn best gedaan, of is hij nog steeds onderweg...
    groetjes van alle juffers !

    Veronique

    ReplyDelete
  2. Dag els,
    Echt leuk om te zien/lezen dat je het goed stelt!
    Prachtige foto's trouwens.
    Hou je goed ginds!
    Groetjes uit Kin
    Alice

    ReplyDelete