Tuesday, July 28, 2009

1 vragen, 9 gratis…

Een kennis van huisgenootje Debby had aan haar gevraagd of ze geen zin had om de 3 studenten die bij hem inwoonden vrijdagavond bij een diner in Cafe Roma te ontmoeten. Debby had ja gezegd, maar wilde liever niet alleen gaan, dus had ze huisgenootje Simon gevraagd of hij niet wilde meekomen. En toen huisgenootje Melissa aan Simon vroeg wat hij van plan was op vrijdagavond, vertelde hij dat hij met Debby ging dineren, en nodigde hij Melissa ook ineens uit. Waarschijnlijk ging daar al de informatie over de anderen verloren...


Melissa vertelde daarop huisgenootje Janna, die mij een berichtje stuurde of ik geen zin had in Cafe Roma op vrijdagavond. Ik zou normaal samen met ex-huisgenootje Phil gegeten hebben, dus nodigde ik hem uit. En omdat ex-huisgenootje Juraj me daarvoor een uitnodiging gestuurd had voor een reggae-night diezelfde avond, vertelde ik hem ook over de Cafe Roma plannen, en nodigde ik zijn vriendin Katka ook uit.

Debby ondertussen had aan haar kennis laten weten dat Simon er ook zou bijzijn, toen ze van Melissa hoorde dat zij ook zou komen. Nog iemand extra dus, schreef ze aan Pierre. Maar toen ze van Janna, mij, Phil, Juraj en Katka óók hoorde, durfde ze het niet meer te vertellen. En toen huisgenootjes Miriam en Sarah thuiskwamen, nodigden we hen dan ook maar uit. Om onderweg nog huisgenootje Emma op te pikken. Alhier dus de consequentie van wonen te 63 Kizungu Road: je nodigt één iemand uit, en krijgt er 9 gratis bij ;)

1 comment:

  1. Whahahahaha!!!!

    Handig.... voldoende huisgenootjes om de afwas te doen als je te weinig geld bij had om te betalen... ?!?!

    In elk geval het vermelden waard, zo'n leuk verhaaltje!!!

    *Dikke smakken van al ONZE huisgenootjes (en dát zijn er ook al een heleboel hoor!!!)*

    ReplyDelete