Friday, July 17, 2009

Het "bewijs"

Net toen jullie waarschijnlijk begonnen te twijfelen over mijn optreden in het National Theatre, en exact 2 maanden na de optredens, komt mijn collega naar mij toe met de mededeling dat ik in de krant sta. Ik kijk hem eerst ongelovig aan, maar zijn blik volgend herken ik ineens dat witte olifantje (met zwarte BH-bandjes) daar op de foto... We moeten een diepe indruk achtergelaten hebben op de fotograaf, want behalve het feit dat het artikel over dans gaat, hebben we er absoluut niets mee te maken. Want hoewel de ondertitel van de foto juist weergeeft dat het om “studenten van de Kampala Ballet and Modern Dance” gaat, treden we helemaal niet op dit weekend, in tegenstelling tot “The Uganda National Contemporary Ballet”. Maar ik heb mijn ‘moment de gloire’ toch maar weer gehad ;)

1 comment:

  1. Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!

    Welke Belg kan DAT zeggen??? De Oegandese krant gehaald!!!!

    Daarvoor kan je al eens een "klein wit olifantje" -met zwarte Bh- uithangen, toch?!?

    Hahahaha!!!!!

    ReplyDelete