Sunday, November 28, 2010

V-EZ facilities

We leiden hier een prinsen/prinsessenleventje... Mijn fiets liet ik al in de vorige post zien, maar we beschikken hier over nog een heleboel andere faciliteiten:

Een krantenhoek met Duitse, Engelse, Franse en Spaanse kranten

"De Groene Krokodil" - de lokale 'bar' (in het gebouw), waar de pintjes 1 euro kosten. Geen wonder dat alcoholisme een door DED erkende beroepsziekte is ;) 

De koffieautomaat - om wakker te worden, maar ook om 's avonds nog wat warm water te halen voor een theetje

De 'sporthoek': kicker en darts

De spelletjeshoek die ik dankzij Kris ontdekte 

De videotheek met films in alle talen 

Het 'zelfstudiecentrum' 

Mijn brievenbus
(Mijn adres nog tot 17 december:
Els Keunen
V-EZ
Lohfelder Strasse 128
53604 Bad Honnef)

Zeteltjes aan de inkom

De bibliotheek - die echter de komende week verhuist naar een nieuwe lokatie 

En last but not least: een piano!

En dan ben ik de wasruimte en het restaurant nog vergeten...

2 comments:

  1. You are in fact a princess so this seems fitting. xo

    ReplyDelete
  2. Lore is jaloers op zulk een omkaderd prinsessenleventje, maar je mág altijd eens haar roze doornroosjesjurk (al dan niet met schmink)lenen op voorwaarde dat je Bram leert knipogen vóór je naar Mozambique vertrekt ;) ;) ;)

    ReplyDelete