Tuesday, December 14, 2010

Vliegende containers

Herinneren jullie je nog (van hier)?

Dit was het zicht vanuit mijn kamer, waarbij ik opmerkte dat mijn zicht op de Rijn helaas verstoord werd door de lelijke container-aanbouw van de mediatheek

Welnu...

Tzadzaaa!

Hoe dat ging?

V-EZ heeft er een nieuw centrum bij - zeer creatief V-EZ II genaamd. Het is enkele honderden meters verderop gelegen, en er is véél plaats. Zo lijkt de centrale ruimte van de nieuwe mediatheek wel een voetbalveld, en kan je verstoppertje spelen in de seminarielokalen. 

Naast de mediatheek is spijtig genoeg ook de lokale bar, de 'Groene Krokodil', verhuisd. Helaas kan ik niet meer vanuit m'n kamer naar de overkant sloffen voor een babbeltje en een drankje, en staan ook de zetels klaar om naar de nieuwe bestemming gebracht te worden. Maar er is dus ook goed nieuws: mijn zicht op de Rijn is erop vooruit gegaan. Én we kregen wat vliegende containers te zien:



Het resultaat:

Romantisch, niet?

1 comment:

  1. Goh ja...da's weer eens wat anders, zo'n vliegende container....

    Geniet nog maar die laatste dagen van dat romantische uitzicht...wij staan alweer te trappelen om je terug te zien!!!! Het kan niet snel genoeg weekend zijn!!!

    *Dikke kus!!!*

    ReplyDelete