Thursday, December 13, 2012

Een warm welkom

Wat leuk als je partner organisaties je zo enthousiast staan op te wachten... Ze zien blijkbaar echt de meerwaarde van mijn werk. Met honderden waren ze naar de luchthaven van Chimoio gekomen om me te verwelkomen bij mijn aankomst uit Maputo. Inclusief dans, zang, drums, vlaggen en mooie kostuums. 




(Ok, misschien speelde de aankomst van de primeira dama - the first lady - met hetzelfde vliegtuig wel een klein beetje een rol in de massale opkomst ;)

5 comments:

  1. ik was het bijna aan het geloven!!! alleszins ik vind dat je daar heel goed werk levert!!

    ReplyDelete
  2. Whahahahahahaha!!!!

    Zaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!!!!!!

    ReplyDelete
  3. het gedacht is al vbeel waard hé Els,je hebt er duidelijk van genoten!!
    dikke kus
    Chris

    ReplyDelete