Friday, September 6, 2013

Kampala 3 jaar later (II)

Waarin:

- Ik wegens werkverplichtingen in Mozambique slechts 2 dagen extra in Kampala had aangevraagd, maar Kenya Airways duidelijk vond dat ik wat extra tijd verdiende, en niet enkel de maandagvlucht cancelde, maar ook de volgende vlucht van Nairobi naar Maputo op woensdag zó vervroegde dat toen ik op de luchthaven van Entebbe aankwam (om 6u 's ochtends), ik te horen kreeg dat ook die vlucht niet mogelijk was en ik bijgevolg op de vrijdagvlucht geboekt werd. Vier extra dagen met Angela en Phil, genieten!


- Ook Claire niet kon ontbreken. Olivia was helaas niet in Uganda, maar wij genoten van lekker Indiaas eten.


- Ik Angela's Good Glass bewonderde. Good Glass is een eco-vriendelijke sociale onderneming. Lees er meer over op de website of op Facebook, waar je ook de fijne gerecycleerde glas-producten kan bekijken. Ze heeft heel veel leuke en stijlvolle ideëen. Het begon bij mij te kriebelen om zelf ook wat meer creatief bezig te zijn!

De Good Glass stand op de zaterdagmarkt

Kabels kopen in een winkeltje dat écht wel vol is (de man bovenaan zit op stapels kabels)

Rigoreuze controle tijdens het productieproces

- Het verkeer in Kampala nóg drukker geworden was en ik de smog niet alleen kon zien maar ook kon voelen in mijn longen.


- En Sahara: die zag dat het goed was =)


Bedankt allemaal voor de gastvrijheid!

4 comments:

  1. Whaaaaaaaaaaaaaawwwwww.... dat ziet er ZO tof uit zeg!
    WAT een gelukkige gezichten!

    En hier riep (een metekind) blij: "Ohhh.... Elsje! Ik wil naar Elsje!!!!"

    Je wordt duidelijk overal gemist!!!
    Dikke kus!!!!

    ReplyDelete
  2. Fijn Els, eindelijk even terug in je vertrouwde Kampala! Ik blijf je verhalen volgen met veel plezier :) Lieve groetjes, Malou

    ReplyDelete
  3. zoveel creativiteit!!zo kleurrijk...zoveel hapiness....geweldig!!!!enjoy,
    dikke kus Chris

    ReplyDelete