Sunday, December 3, 2017

Omadag 2017

April 2017

De organisatoren hadden het leuk bedacht: elke familie moest een filmpje in elkaar steken van een drie minuten met minimum de volgende dingen in het scenario:
  • In het begin met 9, op het einde met 8
  • Een mopperaar
  • Een Duitser
  • Een stotteraar
  • De uitspraken: "als de zon schijnt, ben ik altijd verliefd"/ "waarom ik?"/ "laat me gerust"
Ik denk dat we allemaal versteld stonden van de filmpjes die iedere familie op korte tijd ineengebokst kreeg! En telkens ik ons filmpje terugkijk, moet ik lachen - het is zo random, maar roept leuke herinneringen op, aan de dag zelf én aan oma.

(Foto credits: Bea)

Voorbereiden van het script

Shooting van de Hawaii scene


Karen plakt alles professioneel aan elkaar in no time

Voorbereidingen bij de Schoenen

Mary-Poppins shooting bij de Boevekes

En met Quinten in de hoofdrol bij de Carlierkes

Roffel roffel roffel - de filmvoorstelling gaat beginnen. Wie wint de Oscaerts?

Dit is de Keunen-inzending:
We kapen zowaar de Oscaert voor beste film én beste acteur/actrice (voor Leen/oma) weg. Onze sponsor Oma-matic heeft blijkbaar goed gelobbyd :)

In de namiddag doen we, zoals traditioneel, ook nog een wandeling.

Uhoh... Een epidemie?

De originelen...

... En de uitbreiding :)

1 comment:

  1. Ik weet dat je het razend druk hebt en een ongelooflijke 1000-poot bent,
    maar man, wat mis ik jouw blogjes en je fijne kijk op de wereld....
    *hartjes voor de meest fantastische zus van de wereld*

    ReplyDelete