Monday, August 20, 2007

Terug thuis!

Gisteren werd ik, 4 dagen na een geslaagde voorste kruisbandreconstructie, uit het ziekenhuis ontslagen. Gewapend met práchtige witte kousen (tegen flebitis), een instelbare brace, krukken en voorschriften voor nieuwe doktersafspraken, kinesistenbeurten, massa's spuiten en pijnstillers.

De operatie is dus goed verlopen, en de pijn is best te verdragen. De wonden (een stuk of drie gaatjes en nog één schuine streep van zo een 5 centimeter) zien er gezond uit en de dokter was gisteren heel tevreden dat ik zelfs zonder brace mijn been al gestrekt kon opheffen. En vandaag loop ik zelfs al met slechts één kruk door het huis te sjezen (iets of wat overdreven, ok :)

Hopelijk evolueert alles verder even goed, dan ben ik binnenkort weer helemaal de oude!!!

2 comments:

  1. Hoi Els,

    vandaag al zonder kruk door het huis aan het sjezen?! ;o) Doe maar niet te zot zodat je snel in topvorm naar Oeganda kan vetrekken!

    Verzorg je goed en geen zotte toeren meer uithalen he! ;o)

    Dikke beterschapsknuffel vanuit Hanoi!

    Lien

    ReplyDelete
  2. Hey Elsje,

    Echt helemaal niet fijn dat je nog zo lang moet wachten..djeezes, zo oneerlijk!
    Ik duim met je mee dat je snel weer de oude bent!!

    Een hele dikke zoen en probeer de moed erin te houden (al zal dat wel niet altijd makkelijk zijn..)

    Clara

    ReplyDelete