Friday, October 19, 2007

Officiële blog

BTC, mijn (bijna) werkgever, heeft een supermooie blogomgeving gemaakt voor de vrijwilligers. Je kan hem vinden op http://www.blogcooperation.be/. Als je doorklikt op 'vrijwilligers', kan je een profiel vinden van alle vrijwilligers die intussen ergens op het terrein zitten (+ één zieligerd die nog even geduld moet hebben ;). Van daaruit kan je ook doorklikken op de blog van de persoon in kwestie. Of je kan ook blogs van één bepaald land of van één soort projecten opzoeken, of in het archief grasduinen. Mogelijkheden genoeg dus!

Ik ben er nog niet uit hoe ik het zal regelen nu ik ineens twee blogs heb over Oeganda, maar aangezien de posts op de BTC-website een zekere 'professionele houding' vereisen, denk ik dat deze blog toch ook wel zal blijven bestaan...

2 comments:

  1. Dag Els, ik ben even je blog aan het lezen. Dank je wel voor het complimentje van de blog, het kost me soms bloed, veel zweet en minder tranen om alles perfect te doen werken maar als ik dan zo'n dingen lees ben ik gelukkig! Merci!
    Martijn

    ReplyDelete
  2. Hopelijk ben je nog vlug in Oeganda voor wij (hopelijk) terug weer naar Bundibugyo vertrekken dan kunnen we al es kennis maken ;)

    Wij zitten namelijk zeker tot zeven januari in Kampala vanwege de Ebola-uitbraak in Bundi

    Tot sjnel! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

    ReplyDelete