Thursday, February 28, 2008

Geef toe:



Dit is zóóóó uitnodigend... Als ik 's morgens voor al mijn collega's op het werk aankom, wacht ik in de hal met bovenstaande knop recht in mijn gezichtslijn (ik heb nog steeds geen sleutel van ons kantoor). Een boete van 5000 shillings, dat is amper 2 euro, dus daar moet ik het niet voor laten. Maar wat als die knop onder stroom staat of zo? Ik ben er toch niet helemaal gerust in en heb voorlopig dus wijselijk de drang onderdrukt om tóch eens te zien wat er zou gebeuren...

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha!!!

    Dat was lachen met je update!!!

    Ik heb net (in mijn "peuterboek") gelezen dat impulsieve mensen over te weinig serotonine beschikken...behoud je gezonde serotoninepeil dus nog even en laat iemand zonder die dosis maar eens uitproberen wat er met die vervaarlijke switch-knop gebeurt!!!

    Al zijn we uiteraard ook een tikkeltje nieuwsgierig!!!!
    ;) hihi ;)

    ReplyDelete