Friday, January 9, 2009

Happy New Year!

We deden er allemaal heel wat nuchterder over dan een jaartje geleden, maar wat blééf het toch hartverscheurend om afscheid te nemen van iedereen, vooral dan van die 2 kleine pagadderkes die zó snel veranderen... Ik mis jullie nu al!


Onderweg in de vlieger wel heel mooi de Alpen (of dat denk ik dan toch) gezien.

Een paar uurtjes later het compleet tegenovergestelde: in plaats van wit, ondergesneeuwd hooggebergte in de wolken, de feloranjerode woestijnvlakte onder een stralend zonnetje.

Het nieuwe jaar in Oeganda vieren was alvast een niet te vergeten belevenis (met dank aan Miguel, Vincent, Jacky en de Brussels Airlines Crew) die zeker voor herhaling vatbaar is (de hoeveelheid alcohol iétsje minder :) Hopelijk hebben jullie een minstens even goede start van 2009 achter de rug!


Let ook vooral goed op Miguel’s nieuwe hoofddeksel, geschonken door een vrijgevige Afrikaan :)

1 comment:

  1. Wat een pracht van een fotootjes!!!!

    Ennnnn...uiteraard een héél superdeluxe nieuw jaar!!!! Vol spannende avonturen, leuke skypegesprekken, nieuwe vrienden, enz....

    Ik geniet van mijn laatste weekje met de kleintjes en dan vliegen we er weer in!!!!
    2009 wordt ietsiepietsie minder rustig dan 2008 vermoed ik!!!! ;)

    Smakkerds van ons!

    ReplyDelete