Thursday, May 6, 2010

Als Angela iets doet

... Dan wil ik dat ook doen. Men denke bijvoorbeeld aan pilates, yoga, heerlijke gerechten klaarmaken, échte Havanas dragen, en zovele andere dingen.

Angela is mijn blog-buddy. Ik denk graag dat ik haar terug aan het bloggen heb gekregen, en ik weet dat zij een van mijn trouwste lezers is - helemaal niet vanzelfsprekend want de Google vertaling is niet altijd bepaald verhelderend. Ze heeft zelf een prachtige blog met supercoole posts die je kan vinden op http://angelainglish.blogspot.com/.


Maar dus. Toen Angela's blog op een dag van achtergrond veranderde, kon ik °natuurlijk° niet achterblijven en ging ik zelf ook op zoek naar een achtergrond voor mijn blog. Ik introduceer meteen ook de 'labels' - als je op een label klikt krijg je alle posts met dat label te zien - en de 'Read more'-knop, waar je op moet klikken om de hele post te kunnen lezen. Een kleine test...

Als je dit leest, betekent dat dat je de 'Read more'-knop gevonden hebt en geslaagd bent voor de test. Proficiat! 


3 comments:

  1. It's more like I want to be like you. You're the only reason I have a blog in the first place. xo

    ReplyDelete
  2. Twee blogs om eindeloos van te genieten!!!

    Ik kan blíjven lezen op beide!

    Angela's hele uiteenzetting over de pizza-oven heb ik met ontzettend veel schaters gelezen! SUPER!!!!

    En ook jouw site is nu natuurlijk helemáál om te stelen....

    We zijn uiteraard stiekem jaloers op al die mooie snufjes die je blog hélemaal áf maken!!!!
    Goed bezig!!!!

    *Dikke kus*

    ReplyDelete
  3. Juih, ik ben geslaagd voor de test :)

    ReplyDelete