Wednesday, May 5, 2010

Before/After

Het was even de adem inhouden: de kabel van mijn externe harde schijf wilde niet meer mee, en leek zelfs even de externe schijf ook in zijn neergang mee te sleuren... Maar die is dan toch gered, en met nieuwe kabel heb ik terug toegang tot mijn dierbare foto's.

*VOOR* Mijn kamer in Oeganda vlak voor ik aan het grote inpakken begon.

Afscheid van Angela en Phil, mijn beste vrienden... Ik mis jullie, en niet alleen omwille van de heerlijke cappuccino's!

Aankomst in Zaventem, met al mijn pakken en zakken.

Aankomst thuis - Wat een heerlijk weerzien! Lore, Bram, Leen, Liene, mama en ik snuffelen door al de bagage.

We kleden ons 'op z'n Oegandees' (Liene lijkt er niet helemaal gelukkig mee).

En we lezen in Olivia's boek. 

*NA* Mijn kamer in België °lang° voordat ik aan het grote uitpakken begon.

1 comment:

  1. Nice stitching! Now I will have to try. You're right about the orange wall - perfect in your bedroom, but toxic in my kitchen. Maybe I will still try the patio wall...if Felix will let me. Love the new blog layout. It's so professional.

    ReplyDelete