Monday, December 26, 2011

Evie op bezoek

Met een dag vertraging kwam Evie dan toch aan. Ik haalde haar in Maputo aan de luchthaven op, en samen met Malou (die eigenlijk andere plannen had, maar gelukkig voor ons met ons mee reisde) doorkruisten we zuidelijk Mozambique van Maputo via Tofo en Vilankulo naar Chimoio.



Een greep uit de activiteiten:

Maputo bezoeken 

Even terug naar school

Met de matrassen in de golven

Heerlijk zwemmen in de oceaan

Snorkelen met de walvishaaien

Yoga-houding-schaduw-fotos maken

Achterop de vrachtwagen meeliften

Met de rugzakken slepen

Op de ferry

Flamingo's besluipen

Onder de baobab

Van de top van een duin naar beneden springen

Samen liggen niksen

Eindeloos op de reparatie van de bus wachten

En dan gelukkig wel een snelle rit naar Chimoio achterop de pickup scoren

4 comments:

  1. Dit is heeeerlijk, dit is zaaaaalig!!!!!!!
    Geniet met jullie mee!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Vond het super dat ik er bij kon zijn :D

    ReplyDelete
  3. Âmaaaaaaaiiiii.
    Dat zien er zalige tijden uit!!!!
    Geen seconde om je te vervelen geloof ik!
    De foto's spreken boekdelen en die met de walvishaai is ERG imponerend!!! Brrrrr....

    Alleen die flamingo-foto.... daar moet ik mijn bril nog eens voor bijhalen, geloof ik ...of hadden jullie zo hluidruchtig geslopen dat ze alweer vliegen waren??? ;)

    Dikke kus

    *Wij*

    ReplyDelete
  4. Fijn om te zien hoe leuk jullie het daar hebben,je straalt Els,je ziet er geweldig goed uit,doe zo verder.
    gaarne wens ik jou en je vrienden en vriendinnen een goed eindejaar en een goed begin van het nieuwe jaar met veel vreugde en heel veel fijne verrassingen,
    dikke kus van ons allen ,tante Chris

    ReplyDelete