Monday, December 12, 2011

Mijn favoriete berg

Ken je deze berg nog?


Het is mijn favoriete berg in dichtbij Chimoio... En op weg naar Maputo 2 weken geleden vlogen we eroverheen:

Hier ziet ie er nog imponerend uit

Maar langs deze kant is ie maar een woessie ;)

Ik vlieg morgen trouwens alwéér naar Maputo. Deze keer niet voor mijn werk, maar om Evie op te pikken! 2 weekjes vakantie, daar gaan we van genieten. En daarna vieren we Kerst en Oud/Nieuw ook nog in/rond Chimoio. Jammer dat haar vlucht is geannuleerd - hopelijk is die van morgen wél op post! 

Ik had vandaag trouwens een blinde passagier bij:

Zien jullie hem?

(zelfde foto ingezoomd)

Op bestemming aangekomen! En oef, mijn passagier is er onderweg
niet ergens af gevallen...

2 comments:

  1. heyla Elsie, zeer impressionant. Die berg wil ik zeker ook eens een bezoekje brengen. Zoals je ondertussen al weet zit ik nu dus terug thuis. NORMAAL gezien zou ik dus al onderweg zijn naar Addis Ababa, maar blijkbaar zijn de versnellingen van de Afrikaanse vliegtuigen iets lager ingesteld als onze Belgische. Met een dagje vertraging kom ik dus naar jou toe. Hopelijk wordt dat dan wel dubbel en dik ingehaald wanneer ik bij jou ben.

    Tot woendag schattie!!!!

    ReplyDelete
  2. In jouw favoriete berg zie ik een vrouwenhoofd liggend naar de lucht kijken !!
    Prachtig !!
    Wij zullen ook eens moeten komen kijken !!!
    Ondertussen dikke kussen vanuit Grim-BERGEN!!!!!!!!

    ReplyDelete