Saturday, February 11, 2012

Wablieft?

Uhm... Geen handdoeken doorspoelen?
In de container gaan liggen?

Haha, ik ben duidelijk niet de enige die vertaalproblemen heeft. Dit was op de hotelkamer in Maputo waar ik recent verbleef tijdens een blitzbezoek: op maandagnamiddag belde de burgemeester van Chimoio me dat er dinsdag een vergadering was in Maputo, om 18u werd de reis bevestigd, en de volgende ochtend om 7u30 stonden we aan de luchthaven, in de namiddag namen we deel aan de vergadering, om de ochtend erna om 8u30 weer terug in Chimoio te landen. Reisafstand: ongeveer 2 000 km. Blij dat dat met het vliegtuig was, want andere deelnemers aan de vergadering kwamen van Beira en gingen met de bus...

2 comments:

  1. 2000 km??????

    En dan zeur ik soms over 80 km heen en terug (ok: omwille van 3 kids met een ik-moet-in-de-auto-zitten-allergie)....
    Hmmmmmm..... ik zal misschien toch eens mijn grenzen moeten verleggen ;)

    Dikke zoen

    ReplyDelete