Tuesday, October 9, 2012

Andreea

Mijn nieuwe collega is aangekomen! Andreea gaat een deel van mijn werk overnemen: zij is voortaan adviseur in stadsplanning in Gorongosa (wat ik vroeger deed - en voorlopig nog even blijf bijstaan) en in Dondo (nieuwe samenwerking met deze stad). Ik keek er al lang naar uit - meer tijd om in mijn andere 2 stadjes te werken, een nieuwe colega om dingen mee te bespreken, en Andreea zelf natuurlijk. En tot nu toe valt het reuze mee!

Andreea en ik
 
Andreea en haar man Fernando

We lachten vroeger steeds dat Hans en ik in ChiGoGo werkten: Chimoio, Gondola en Gorongosa. Dus aangezien ik nu niet meer in Gorongosa werk, blijft er nog over:

2 comments:

  1. :)
    Leuk!!!!

    En grappig ook want vandaag heb ik net een (Marokkaans) kleutertje geleerd om "hond" te zeggen en niet steeds "chiegoo" (hij sprak het wel uit als tsjiegoo).

    Zo lopen onze leventjes dus toch nog een beetje gelijk ;).

    Zou toeval bestaan?!? ;)

    ReplyDelete
  2. Veel plezier met je nieuwe samenwerken!

    Volcmar

    ReplyDelete