Wednesday, January 9, 2013

Kerst en Nieuw

Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Dit jaar meer dan andere jaren was ik graag in België geweest, om samen met de familie afscheid te nemen van papie. Ik ga je missen, liefste papie!

Wij zijn ondertussen terug van een prachtige reis door Malawi. Ik heb er enorm van genoten. Kerstmis en Nieuwjaar werden in stijl gevierd - al was dat niet helemaal Europese stijl:

Kerstmis op een bootje, op bezoek bij de nijlpaarden en krokodillen in Liwonde NP

Nieuwjaar in Blantyre, eerst lekker uit eten in een Indisch restaurant, dan shaken in Mibawa bar

Ondertussen is het ook alweer 2 jaar geleden dat ik in Mozambique aankwam - mijn contract zou ten einde lopen als ik niet besloten had er nog een jaartje (en wie weet misschien daarna nog wel eentje) aan te plakken (= er is nog tijd om me te komen bezoeken! ;).

6 comments:

  1. yeahhh! contract extended! BUHUT: when will you travel to belgium next time? what about july? we could meet in ghent then. :)))

    ReplyDelete
  2. Hallo Els,

    ook vanwege al de Carlierkes een héél gelukkig Nieuwjaar!!!
    Drie dikke kussen,

    tante Niet

    ReplyDelete
  3. mijn allerbeste wensen lieve Els voor een tof 2013 met leuke verrassingen en vele mooie momenten,papie heeft een heel mooi afscheid gekregen en wij wisten dat jij er in gedachten bij was,ik mis hem ook en troost mij met de gedachte dat papie tot de laatste dag geleefd heeft zoals hij het graag wilde.Geniet van elke dag en dikke kus,tante Chris

    ReplyDelete
  4. Ook onze beste wensen voor een jaar vol verwondering...Tot ooit / Johan en Kristin (ouders van Tine)

    ReplyDelete
  5. Gelukkig Nieuwjaar!! Fijn dat je weer een mooie herinnering rijker bent met je reis naar malawi.
    We dragen onze papie voor altijd in ons hart en dat weet hij ook!
    Ik zou graag eens langs komen maar onze nieuwe fietsen gaan maar 120km mee dan is de batterij plat, spijtig toch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volgens Google Maps zou je er dan in 107 dagen moeten geraken. Ik schrijf je in mijn agenda voor 24 mei, dan heb je een week om voor te bereiden, en telkens 6 dagen fietsen, 1 dag rust, ok?

      Delete