Sunday, November 24, 2013

Waarom in Maputo de stoepen breed zijn en andere irrelevante nieuwsjes

Waar zouden de auto's anders parkeren?



Leuk nieuws: ik vond een piano-partner! Alleen is hij ondertussen wel alweer het land uit...


We vonden een mini-kikker bij ons thuis:


Onder het luik verkiezingen: was het gewoon een andere drukker of een enthusiaste photoshopper? De nieuwe resem posters voor de Frelimo-kandidaat in Chimoio waren ineens veel lichter (en mensen zien er graag lichter uit hier):


Hier aan het station deden ze denk ik een wedstrijd van wie het meeste posters kon plakken (oordeel zelf wie won/wie meer middelen had):


Niet alleen ooghoogte was poster-gebied (hier op de eerste verdieping):


En zelfs thuis hadden we een hevige Frelimo-supporter (met 3 petjes): Willy, ons buurjongetje dat af en toe thuis komt spelen:


Om af te sluiten: dit is de sportclub in Gondola. Eigenlijk is de vraag niet: "Waar is het dak naartoe?" maar "Waarom was er ooit een dak?":


2 comments:

  1. lieve Els,mag het nog........gelukkige verjaardag....weliswaar 8 dagen te laat maar even gemeend...en dank je wel voor de leuke nieuwtjes,dikke kus Xxxxx

    ReplyDelete
  2. ben zo blij dat ik ook kan zeggen dat ik zo een mini klein kikkertje hadden in onze tuin maar te snel voor de camera!!
    verder ben ik blij dat hier regels bestaan voor posters plakken!!
    zo parkeren dat moet kunnen, vind ik! zolang eer niet iemand je klem rijdt!!
    groetjes xxxxx

    ReplyDelete