Saturday, October 25, 2014

Dichterbij



Gisteren zette ik mijn handtekening onder het contract: vanaf januari werk ik in Nederland, meer bepaald aan het Institute for Housing and Urban Development Studies, kortweg IHS, in Rotterdam. Ik ga er werken als Junior Academic Staff, met als taken onder meer onderzoek, lesgeven/studenten begeleiden en helpen met het identificeren en implementeren van consultancies.

Het was geen gemakkelijke keuze, aangezien ik mijn werk hier in Mozambique zo graag doe, en ik weet dat het afscheid me zwaar zal vallen. Maar tegelijkertijd kijk ik met veel enthousiasme en verwachting (en ook wel een beetje een bang hartje) uit naar een nieuwe job, een nieuwe stad, nieuwe uitdagingen - een nieuw leven...

In vogelvlucht zal ik zowaar 8108 km dichterbij zijn; als je met de auto wil(de) komen is het zelfs 11,862 km dichter.* Dus hoop ik jullie binnenkort weer allemaal nog eens te zien!

* Afstanden van en naar Hasselt, Chimoio en Rotterdam, volgens Google Maps en Google Earth. 

1 comment: