Wednesday, June 22, 2016

Dordrecht

Samen met Willemijn verkende ik vorig jaar in september Dordrecht, een gezellig stadje net ten zuiden van Rotterdam.

Boottocht die we uiteindelijk niet deden

Deze foto trok ik voor het grappige dak van het huis helemaal vanachter op de foto met de rode luikjes

Typisch Nederland: huisjes die elk moment lijken te gaan omvallen

Ja, er stond ook een giraf-standbeeld. En ook nog een zetel zomaar buiten. En toen scheen ook nog net de zon - ideale combinatie voor wat bijpraten en mijmeren met zicht op de gracht.

En ik vond ook nog de capulana-winkel; Dordrecht is helemaal goedgekeurd =)

1 comment:

  1. Als je in Nederland woont, vind je de toren van Pisa niet eens zo heel bijzonder, me dunkt.... zelf ben ik iets minder fan van die overhellende huisjes....

    ReplyDelete