Sunday, July 17, 2016

Het pontje

De ferry die ik elke dag naar het werk neem, die noemen ze hier een 'pontje'. Ik geniet van mijn dagelijkse tochtjes, het zijn maar 4 minuten, maar net daarom niet de moeite om iets anders te doen dan gewoon te zitten of een babbeltje te slaan. Lekker relaxed. En op die momenten van het jaar dat de zon net opkomt of ondergaat als ik de boot neem, nog specialer...

In het zonnetje wachten op de ferry

Zonsondergang met zicht op Rotterdam centrum

  
Zonsopgang

Ok, het ziet er nog spectaculairder uit omdat ik erg inzoomde, maar het was een prachtige zonsopgang

Soms, als er een boot voor onderhoud moet, dan wordt "onze" ferry elders ingezet, en krijgen wij de "party boat", die boven een open dek heeft.


Zonsondergang met een speciale wolk

Met Aline

Dit was dan weer een random boot die even kwam aanleggen om mensen af te zetten - te chique om ferryboot te zijn =)

2 comments:

  1. Whaaaaw!!!!
    WAT een heerlijke foto's.... echt wel spectaculair als je zo naar Rotterdam kan kijken!
    Maar euhm...hoe vroeg moet jij naar het werk als jij daar zonsopgangen zit te fotograferen??? Ocharmekes!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arrrrghhhh domme laatste opmerking, vermoed ik.... ik spot warme winterjassen...SORRY!!! Maar toch: whaaaaaw!!!!

      Delete