Sunday, February 26, 2017

Groothandelsgebouw

Juni 2016
Het project werd met een week verlengd, en dus was ik net op tijd terug van Mozambique om het ook eens uit te proberen: een gigantische tijdelijke trap tot op het dak van het Groothandelsgebouw, vlak langs het station. Ik moest toch een beetje mijn hoogtevrees overwinnen, maar ik vond het een erg leuk idee en zeker de moeite van een bezoekje waard. Eens boven kon je namelijk het hele dak van het gebouw overlopen en had je een mooi zicht op Rotterdam.


Je kon ook goed zien hoe groot de stationshal wel niet is - het hele metalen stuk is de stationshal, pas daarachter kan je nog net het glazen dak over de sporen zien.

1 comment:

  1. Haha....

    Grappig.... ik vroeg me vandaag nog af welk gebouw dat was, het groothandelsgebouw.
    Het kwam vandaag voor in een toneelstuk waar ik met Bram naar ging kijken en je wil echt niet weten in welke context dat het er vermeld werd... dat is voor de volgende keer maar weer....;)

    ReplyDelete