Sunday, November 23, 2014

Extra verjaardagscadeau

Aan iedereen: bedankt voor de verjaardagswensen! Ik ben er altijd verbaasd van hoeveel mensen (en wie) het onthouden (ok, Facebook is natuurlijk nuttig, maar dan nog!)...

Op 32 jaar + 1 dag kreeg ik zowaar nog een extra verrassing op mijn bureau:


Postkaarten uit Zwitserland, België en IJsland, een kaartje van Gert Jan met prachtige fotos van Eunice en Joseph, niet een, maar twéé brieven van mamie en ook de bank had aan me gedacht (ze stuurden me mijn kredietkaart in een normale envelope gewoon met de post tot in Mozambique - uhm???). Post krijgen is altijd speciaal, maar zoveel in een keer was echt super! Dankjewel allemaal!

1 comment:

  1. Oeps... en wij zijn het dit jaar wel vergeten... Een late maar héél gelukkige verjaardag van ons alle 5! Seppe, Jitte, Jannes, Yves en Ann

    ReplyDelete