Monday, December 1, 2014

Terugkerend thema

Toch iemand die zijn werk (te?) serieus neemt:

Dit was het kantelmoment voor het weer: we wandelden het café binnen met een grijze lucht en vonden een blauwe lucht toen we terug buiten kwamen - maar iemand was te druk met zijn telefoon bezig om dat op te merken...

Ook Angela en ik hadden onze telefoons steeds dicht bij ons, al was dat dan om foto's te trekken: Angela en Phil's fototoestel werd recent gestolen; mijn begaf het een maand of zo geleden, en ieder dacht dat de ander wel zijn fototoestel zou bij hebben. Al bij al zijn de telefoonfoto's zo slecht nog niet.

 Schelpen zoeken op het strand - of belangrijke telefoons beantwoorden


De setting maakt het dan toch weer interessant; deze doet me aan Caspar David Friedrich denken:






Hopelijk gaat zijn bedrijf niet failliet als hij de telefoonrekening krijgt...

6 comments:

  1. Wanderer above the sea fog or "Talker under the 12 Apostles" ? Els I am starting to dislike your humour! However, I will take solace in the fact that I got to talk on my phone in much nicer settings than normal.

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. If that is what it takes to get a comment from you, then it was totally worth it =)

      Delete
  2. PROEST!!!!!
    Ik vind dit een HEERLIJKE post!

    Hoop dat anderen (of toch 1 iemand in het bijzonder ;)) deze post lezen en ziet hoe stupide het is om om de haverklap met je GSM bezig te zijn....

    Vooral dat laatste zinnetje deed me echt wel op mijn rugske belanden van het lachen!!!

    Je bent GE-WEL-DIG!!!!!

    ReplyDelete
  3. Moet jij niet meer werken? Heerlijk zo kunnen en mogen genieten!!!

    ReplyDelete
  4. geniet maar van die blauwe lucht...hier is het zo grijs .....en kil......jammer van je fototoestel en leve de gsm..ook mooie foto's ......hou je goed en .dikke kus van ons xxx

    ReplyDelete