Sunday, December 11, 2016

Mea culpa

De laatste post is alweer van augustus geleden... Druk op het werk, een reis naar Ecuador (en de Galapagos-eilanden) en een vriend zitten daar zeker voor iets tussen. Misschien kan ik al vóór het nieuwe jaar goede voornemens maken en terug beginnen posten; maar of het me ook echt gaat lukken? Ik heb er alleszins nog steeds zin in!

Update 15/12: Het was waarschijnlijk wishful thinking dat het op (digitaal) papier zetten van onze relatie deze nog kon redden... Helaas - intussen dus ex-vriend.

1 comment:

  1. Ooooohhhhhh... ik ben zo vaak komen kijken in tussentijd...
    ZO blij dat er plots zoveel postjes staan.... SPANNEND en super boeiend!
    HOE lang je ook wacht met een postje, ik blijf even trouw en enthousiast wachten tot het verschijnt!
    *een echte fan -(club)* ;)

    ReplyDelete