Sunday, July 16, 2017

Afscheid in Quito

November 2016

Het is alweer de laatste dag van de vakantie. Aangezien mijn vlucht voor de conferentie heen en terug is uit Quito, vlieg ik in alle vroegte van Guayaquil naar Quito. Alleen: die vlucht heeft een tussenlanding in Guayaquil. 's Avonds ben ik dus opnieuw waar ik 's ochtends vertrokken was. Het is niet anders... En zo kan ik ook nog een (kort) dagje in Quito spenderen. Ik verken de stad op het gevoel, en eindig met een bezoek aan de Basílica del Voto Nacional, een neo-gotische kerk gebouwd eind 19e eeuw, vanwaaruit je een mooi zicht op de stad hebt.

Van onder af gezien. Ik beklim de rechtse toren

Zicht op de spuiers in de vorm van dieren uit Ecuador

Zicht vanuit de toren


Hoog bovenin is er ook nog een klein cafeetje waar ik deze lokale lekkernij verorber. En dan is het hoog tijd om naar het vliegveld te vertrekken.

No comments:

Post a Comment