Friday, August 21, 2009

Een minuut stilte

Mijn dierbare camera heeft het leven gelaten... Hij was al een tijdje ziek; soms was hij vergeten hoe hij het geheugenkaartje moest lezen, een andere keer moest hij naar de cameradokter omdat zijn lens niet meer wilde openen. Dat was een dure operatie, en toen niet veel later hetzelfde probleem zich voordeed, dacht ik om eerst zelf een onderzoek te doen vooraleer de dure dokter weer te raadplegen. Helaas moet ik ergens een gevoelig deel geraakt hebben, want mijn camera gaf me een electro-shock. Die schok deed mij zó verschrikken dat ik de camera snel van me af gooide. Gevolg: camera in verschillende stukken; beyond repair...

Vaarwel lieve camera, ik zal je missen *



Een van de laatste foto’s die mijn camera produceerde

1 comment:

  1. Oh, wat een vreselijk nieuws!!!
    We zijn er spontaan langer dan een minuutje stil van geweest....

    De geest gevende camera's...we weten er ondertussen alles van en ook hoe beroerd je je dan kan voelen.

    Maar...als jij je electro-shock weer te boven bent kan je heus weer wegdromen bij die duizenden prachtherinneringen die het brave ding je achterliet...

    Dikke troostzoen....

    *een camera"liefhebber"*

    ReplyDelete