Tuesday, September 1, 2009

Goede voornemens

Het was begin 2009, tijd voor goede voornemens dus... Voor mij: leren koffie drinken. Beginnend met Cappuccino met chocoladesmaak. Stap voor stap, meer en meer. Ergens in juli dronk ik mijn eerste espresso in een Ethiopisch restaurant; de bonen waren vlak ervoor vers geroosterd.

En nu, tijdens een zálige week vakantie in Rwanda met Janna en Pablo, mocht ik de vruchten plukken van mijn inspanningen: niet zielig alleen een theetje bestellen, maar gezellig mee koffie drinken, zij het 's morgens, als 10-uurtje, in de namiddag of eentje voor het slapengaan... En hoewel ik nog steeds koffie mét melk en liefst ook suiker prefereer, vind ik mijn missie tóch geslaagd. Laat maar komen, die koffie's!!!


Foto: http://cafecrem.wordpress.com/2008/08/16/meditation-on-a-coffee-cup-4/

No comments:

Post a Comment