Saturday, February 23, 2013

Huismus

Behalve het feit dat ik zelf een echte huismus ben geworden, héb ik nu ook een huismus in huis. En aangezien Vanessa de komende 2 maanden in Duitsland vertoeft voor training en welverdiende vakantie, heb ik besloten om vriendjes te worden =) De huismus zelf lijkt daar alvast geen problemen mee te hebben - hij is elke avond trouw op post in "zijn" hoekje in de veranda, en hoewel hij soms een beetje grumpy kijkt als we hem weer maar eens fotograferen, komt hij telkens weer terug...



3 comments:

  1. Zeg maar dat hij een gelukzakske is....
    De musjes in onze tuin mogen hun eten zoeken onder een dik laagje sneeuw....
    IK wil zijn plekje GRAAG innemen!!!
    Om meerdere gegronde redenen!!!
    ;) ;) ;)
    Dikke zoen!!!!

    ReplyDelete
  2. dit is gek, ik dacht dadelijk aan papie! wie weet!x

    ReplyDelete